صادرات هزاران تن محصولات کشاورزی از آبادان

کدخبر: ۶۲۷۲۱۴
اقتصادنیوز: مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از آبادان صادر شده است.
صادرات هزاران تن محصولات کشاورزی از آبادان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از ۱۰ هزار   محصولات کشاورزی  از بنادر آبادان، چوئبده و اروندکنار به کشور‌های حاشیه خلیج صادر شده است.

به گفته او بیشترین محصول کشاورزی صادر شده سیب زمینی و پیاز و کاه حبوبات است.

خبر مرتبط
این میوه پاییزی درمان عفونت‌های ریه است

اقتصادنیوز : این میوه پاییزی هم مانند سایر میوه‌های این فصل دارای خواص گوناگون دارویی است. زالزالک غنی از ویتامین B، C، کلسیم و آهن است. علاوه بر این مصرف زالزالک می‌تواند یک درمان خانگی و طبیعی برای از بین بردن بسیاری از عفونت‌ها به‌خصوص بیماری‌های ریوی باشد.

حسن دشتی نژاد: محصولات صادر شده پس از بازدید کارشناسان  قرنطینه گیاهی  و حصول اطمینان از عاری بودن محموله از آفت و بیماری و بررسی سایر شرایط قرنطینه‌ای صادرات، گواهی فیتوسنیتری و مجوز صادرات به کشور‌های کویت و امارات متحده عربی صادر می‌شود.

خبر مرتبط
آخرین خبر درباره وضعیت تأمین میوه شب عید

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه بارفروشان تأکید کرد: با توجه به وضعیت مطلوب تولید و شرایط مساعد مرکبات و سیب درختی در سردخانه‌ها، نیازی به ذخیره سازی میوه شب عید نداریم.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید