مولفه اساسی در اقتدار کشور از زبان معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش

کدخبر: ۶۳۳۷۶۱
اقتصادنیوز: معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: انسجام بین مردم و مسئولان، مولفه اساسی در اقتدار کشور است.
مولفه اساسی در اقتدار کشور از زبان معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ارتش، امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در صبحگاه عمومی ستاد این نیرو، با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی اقشار جامعه برای سرافرازی و اقتدار بیش از پیش کشورمان، اظهار کرد: انسجام بین مردم و مسئولان، مولفه اساسی در اقتدار کشور است.

خبر مرتبط
شناسایی راحت‌ترین کار و سخت‌ترین کار در ارتش ایران

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ایمنی یکی از مهمترین مسائلی است که همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) قرار دارد.

امیرسرتیپ خوش قلب گفت: ارتقای بصیرت و هوشیاری در برابر تفرقه افکنی و فتنه انگیزی های دشمنان، به‌ویژه در بین نسل جوان ضروری است و جنگ شناختی دشمن را کم اثر و خنثی می کند.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش محوری و آینده پژوهی در صنعت علوم پدافندی و حوزه نظامی از برنامه‌هایی است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها توسط نیروی پدافند هوایی ارتش در حال پیگیری است و با همکاری نخبگان و متخصصان این نیرو به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کرده ایم.

خبر مرتبط
خط ونشان یک فرماند ارشد ارتش برای دشمنان!

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر بیگانگان توهم را کنار بگذارند متوجه می‌شوند ایران اسلامی منادی صلح و امنیت در منطقه و جهان است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دستیابی به پهپادهای پیشرفته نظامی از افتخارات ارتش به ویژه مجموعه پدافند است، اظهار کرد: علاوه بر حوزه عملیات، در حوزه دانش و فناوری جزو قدرت‌های برتر در دنیا محسوب می‌شویم و این پیشرفت را باید ارج نهیم.

امیرسرتیپ خوش قلب اضافه کرد: دستاوردهای صنعت دفاعی از موشک و پهپاد گرفته تا سایر تسلیحات پدافندی، نوید آینده درخشان در عرصه‌های دفاعی و بازدارندگی را برای کشور عزیزمان دارد.

وی بومی ‌شدن بیش صنعت نظامی و خودکفایی در تولید تجهیزات دفاعی را نشان‌دهنده ناکامی بیگانگان در اعمال تحریم های ناجوانمردانه دانست و افزود: پیشرفت های تحسین برانگیز کشورمان همچون خاری در چشم دشمنان است که درصدد تحقیر ملت، تضعیف روحیه و تفرقه در کشور هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید