تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته آتی + جدول

بازارهای زیر به سایه آمارهای جدید اقتصاد آمریکا

کدخبر: ۵۴۷۳۴۳
اقتصادنیوز: داده های آمریکا در روز جمعه نشان داد که حقوق و دستمزد دسامبر ۲۰۲۲بیش از پیش‌بینی‌ها افزایش یافته است.
 بازارهای زیر به سایه آمارهای جدید اقتصاد آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز ، شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا برای ماه دسامبر ۲۰۲۲ روز پنجشنبه منتشر می شود و اقتصاددانان انتظار دارند تورم اصلی نسبت به سال قبل 5.7 درصد افزایش پیدا می‌کند. هرگونه نشانه ای مبنی بر تداوم کاهش فشارهای قیمتی نه تنها می تواند این دیدگاه را تقویت کند که فدرال رزرو به پایان تهاجمی ترین چرخه انقباض خود در دهه های اخیر نزدیک شده است، بلکه ممکن است به گمانه زنی ها مبنی بر احتمال کاهش نرخ بهره در اواخر امسال دامن بزند.

داده های آمریکا در روز جمعه نشان داد که حقوق و دستمزد دسامبر بیش از پیش‌بینی‌ها افزایش یافته است، حتی با تغییر میزان روند افزایش دستمزدها و کاهش فعالیت خدمات، که نگرانی ها در مورد مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را کاهش می دهد.

unnamed

مقامات فدرال رزرو روز جمعه با اشاره به احتمال افزایش یک چهارم درصدی در نشست سیاست گذاری بعدی این نهاد در 31 ژانویه - 1 فوریه، رشد دستمزدها و سایر نشانه های کاهش تدریجی اقتصاد را تایید کردند. این قیمت ها را افزایش داد.

گاوهای بازار طلا باید از مناطق حمایتی 1850 تا 1830 دلار دفاع کنند تا روند صعودی فلز زرد را زنده نگه دارند و سطح بعدی 1896 دلار را آزمایش کنند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید