مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کرمانشاه خبر داد:

در روزهای آخر سال توزیع گوشت به صورت روزانه انجام‌ می‌شود

کدخبر: ۲۷۲۲۵۵
اقتصاد نیوز: مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: در روزهای آخر سال توزیع گوشت به صورت روزانه انجام‌ می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر؛ اسماعیل پرویزی فر با تاکید بر اینکه از هفته آینده گوشت قرمز و مرغ به صورت گسترده‌تر در سطح استان توزیع خواهد شد، اظهار داشت: برای توزیع گوشت علاوه بر استفاده از ظرفیت نمایشگاه بهاره در سطح مراکز فروشگاهی و تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری با ارائه کارت ملی در نرم افزار تعبیه شده توزیع انجام می‌شود.

وی افزود: شمار مراکز فروش گوشت قرمز به جز تعاونی‌های کارمندی و کارگری به ۵۴ مرکز در شهرستان کرمانشاه و مراکز فروش مرغ نیز به ۴۰ مرکز می‌رسد و در سطح شهرستان‌ها متناسب با جمعیت آنان مراکزی در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه درصدد توزیع گوشت بیش از نیاز مردم استان هستیم گفت: در گذشته به صورت هفتگی بین ۴۰ تا ۵۰ تن گوشت قرمز توزیع می‌شد اما در روزهای منتهی به سال جدید بسیار بیشتر از این میزان گوشت میان مردم توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع در سطح تعاونی‌های کارگری و کارمندی به صورت مجزا انجام می‌شود تا صفوف طولانی تشکیل نشود، تصریح کرد: درصدد فروش گوشت به صورت روزانه در سطح فروشگاه‌ها هستیم.

پرویزی فر از عدم عرضه تخم مرغ و نیز عدم عرضه گوشت قرمز و مرغ به صورت سیار خبر داد و گفت: گوشت منجمد گوساله از ۳۱ هزار تا ۳۲ هزار و ۵۰۰ گوشت گرم نیز با قیمت حدود ۴۲ هزار تومان به فروش می‌رسد اگرچه قیمت مرغ نیز تاکنون اعلام نشده اما بر اساس شنیده‌ها نرخ ۹,۸۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم برای عرضه مرغ در نظر گرفته شده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید