چند واحد ناایمن در تهران وجود دارد؟

کدخبر: ۲۶۷۵۴۸
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از وجود ۱۰ هزار واحد نا ایمن در شهر تهران خبر داد و رفع خطر تمامی واحدهای نا ایمن را از اولویت های شورای شهر تهران اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه در شهر تهران ۱۰ هزار واحد نا ایمن شناسایی شده است گفت: کاهش ضریب ریسک و ایجاد سازو کاری برای رفع خطر فضاهای عمومی و مسکونی اولویتی است که شورای شهر تهران در سال ۹۸ مورد پیگیری قرار می دهد.

وی تاکید کرد: موضوع ایمنی نیاز به پایش مستمر دارد چراکه در طول زمان واحدی که ایمن بوده است نا ایمن می شود و یا با انجام اصلاحات لازم واحد نا ایمن تبدیل به واحدی ایمن می شود از این روی نمی توان به صورت مقطعی این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ادامه داد:در بررسی های سازمان آتش نشانی تا ابتدای سالجاری در حدود ۶ هزار واحد نا ایمن شناسایی شده بود که تا کنون این تعداد به ۱۰ هزار واحد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه ضریب نا ایمن بودن واحد ها متفاوت است تصریح کرد: از میان از هزار واحد ناایمن در شهر تهران حدود ۲۵۰ ساختمان پرخطر وجود دارد که باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع خطر اقدام کنند.

نوری اعلام کرد: در میان ۲۵۰ ساختمان نا ایمن حدود ۳۰ ساختمان به مانند مراکز تجاری وجود دارد که در داخل خود ۱۰ ها واحد را جای داده اند که به آنها اخطار لازم برای رعایت دستورالعمل های ایمنی داده شده است.

وی در پایان خبر داد: تاکنون تعدادی از این ساختمان ها نسبت به رفع خطر اقدام کرده اند و ایمن سازی تعداد دیگر نیز در دست پیگیری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید