بانک اطلاعاتی فشارخون راه‌اندازی می شود

کدخبر: ۲۸۶۴۱۷
اقتصادنیوز: عضو کارگروه آموزش بسیج ملی کنترل فشار خون از جلب مشارکت انجمن‌های علمی و بوردهای تخصصی در این بسیج ملی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، دکتر نیلوفر پیکری گفت: ارتباط با انجمن های علمی مرتبط با فشار خون از جمله انجمن های بیماری های قلبی، عروقی، نفرولوژی، تغذیه و سایر انجمن های علمی کشور نوعی نوآوری بود که در کارگروه آموزش بسیج ملی کنترل فشار خون صورت گرفت.

وی افزود: این کارگروه ماموریت دارد اولاً محتوای آموزشی مرتبط با فشار خون را با توجه به گروه مخاطب اعم از کارکنان نظام سلامت، افراد جامعه، بیماران و افراد در معرض خطر، جمع بندی، تدوین و ارائه کند تا بانک اطلاعاتی غنی در این خصوص فراهم شود.

پیکری ادامه داد: ماموریت دوم کارگروه آموزش این است که در سطوح استانی با همکاری شبکه های استانی حمایت های علمی و اجرایی در راستای اجرای بسیج ملی را فراهم سازد.

وی بیان کرد: تعامل با بوردهای تخصصی مرتبط با موضوع فشار خون اقدام دیگر این کارگروه بود. از این بوردها خواسته‌ایم به غنی‌تر شدن محتواهای آموزشی موجود کمک کنند.

پیکری در پایان گفت: به تمام معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ماموریت داده شده است که با بهره مندی از پتانسیل اعضای هیات علمی و دانشجویان داوطلب، به اجرای بهتر بسیج ملی کنترل فشار خون کمک کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید