یک خیابان تهران به نام مدافعان سلامت نامگذاری شد

کدخبر: ۳۵۵۰۹۹
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تغییر نام خیابان زرافشان شمالی واقع در منطقه 2 تهران به نام "مدافع سلامت" خبرداد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی: محمد جواد حق شناس با اشاره به زحمات و رشادت های جامعه فرهیخته و پرتلاش پزشکی گفت: جامعه پزشکی از گروههای مرجع و محترم جامعه هستند که متحمل زحمات زیادی برای حفظ امنیت جان افراد شده و مدیریت شهری نیز به پاس تلاش های آنان خواستار مزین شدن معابر شهری به نام این قشر است.

وی افزود: این امر مورد استقبال شورای شهر و کمیسیون نام گذاری قرار گرفت و در بررسی ها مشخص شد که درمنطقه 6 شهری تهران خیابان و بوستانی تحت عنوان پزشک داریم .

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به شروع پاندمی کرونا و فداکاری های چندین ماهه جامعه پزشکی و کادردرمانی ادامه داد: با توجه به این که بالغ بر 150 نفر از بهترین پزشکان و کادردرمانی را بر اثر ابتلا به کرونا و در راه خدمت رسانی به بیماران از دست دادیم و 40 نفر از این شهدای سلامت مربوط به شهر تهران هستند ؛ بعنوان وظیفه و گرامیداشت یاد و خاطره آنان تصمیم گرفتیم تا بطور مشخص تعدادی از خیابان های منشعب از زرافشان را که ساختمان وزارت بهداشت در آن واقع است با نام این چهره های شاخص مدافع سلامت یا به عبارتی شهدای سلامت مزین کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید