جستجوهای پرطرفدار در روز بیستم اردیبهشت

از محدودیت تردد عید فطر تا دعوای روحانی شورای نگهبان و البته یارانه نقدی!

کدخبر: ۴۱۱۳۰۷
اقتصادنیوز:بحران تراشه یکی از جستجوهای مهم کاربران در روز بیستم اردیبهشت بوده است.
از محدودیت تردد عید فطر تا دعوای روحانی شورای نگهبان و البته یارانه نقدی!

به گزارش اقتصادنیوز: دستور روحانی به وزارت‌ کشور درباره مصوبه شورای نگهبان.خبر آنقدر مهم بود که یکی از پر طرفدارترین ها در فضای مجازی شود.

برای کاربران جالب بود بدانند که دستور رییس جمهور چه چیزی بود که این همه واکنش با خودش به همراه داشته است.به همین دلیل هم بود که آنها عبارت روحانی شورای نگهبان را بیشتر از هر چیز دیگری جستجو کرده بودند.

یارانه نقدی هم مثل همیشه در صدر جستجوهای کاربران قرار دارد.به خصوص زمانی که به موعد واریز نزدیک می شود مردم بیشتر این عبارت را جستجو می کنند تا از زمان دقیق یارانه آگاهی کسب کنند.

با نزدیک شدن به عید سعید فطر و تعطیلی های آخر هفته خیلی ها به سرشان زده تا به مسافرت بروند.اتفاقی که پلیس پیش بینی اش را کرده است و به همین دلیل محدودیت هایی را برای  این ایام لحاظ کرده است.محدودیت تردد عید فطر یکی از جستجوهای تکراری کاربران در روز بیستم اردیبهشت بوده است.

پلیس راهور هشدار داده که در اجرای مأموریت‌های ذاتی نسبت به کنترل و اعمال قانون در خصوص سفرها و ترددهای غیرمجاز بین شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد و بین استان‌ها اقدام خواهد نمود و مردم بهتر است که از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

بحران تراشه در صنعت خودروسازی یکی دیگر از جستجوهای کاربران در فضای مجازی بوده است.برای مردم جالب بوده که چطور تراشه های کامپیوتری باعث کاهش تولید خودرو می شوند.البته این اتفاق بیشتر در خارج از ایران رخ داده اما جالب اینجاست که یکی از ترندهای روز ایران را به خودش اختصاص داده است.

حذف دروس پایه نهم ،حج واجب،ارز شیبا،کلاب هاوس اندروید،تعویق آزمون دکتری دانشگاه آزاد از دیگر جستجوهای پرتکرار کاربران در روز بیستم اردیبهشت بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید