مناقشه اوکراین با روسیه به فوتبال کشیده شد

کدخبر: ۱۶۸۲۶۰
روابط سیاسی دو کشور روسیه و اکراین مدت ها است که دچار تنش شده است. حالا در آستانه جام جهانی فوتبال در روسیه این تنش به فوتبال نیز سرایت کرده است
مناقشه اوکراین با روسیه به فوتبال کشیده شد

یک مقام اوکراینی اعلام کرد دیدارهای جام‌جهانی ۲۰۱۸ را پخش نخواهد کرد حتی اگر به قیمت کنار گذاشتن او تمام شود!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از تله‌کرتیکا، زوراب آلاسانیا، رئیس رادیو و تلویزیون ملی اوکراین گفت: بدون توجه به نتایج تیم ملی اوکراین در رقابت‌های انتخابی، دیدارهای جام‌جهانی 2018 روسیه را پخش نخواهیم کرد!

آلاسانیا ادامه داد: در مورد مسئله پخش دیدارهای جام‌جهانی 2018 روسیه باید بگویم حتی اگر تیم ملی اوکراین به این رقابت‌ها راه یابد و تصمیم کشور بر رفتن این تیم به روسیه باشد ما پخش تلویزیونی نخواهیم داشت. حتی اگر این تصمیم بخواهد باعث اخراجم از کار شود آن را انجام می‌دهم. من با بزرگان فوتبال هم در این باره صحبت کردم و آنها گفتند خودت را تسلیم نکن! اوکراین سقوط نخواهد کرد!

تیم ملی فوتبال اوکراین در پایان هفته پنجم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه رتبه سوم گروه I اروپا را با 8 امتیاز در اختیار دارد. 9 تیم برتر گروه‌های هشت‌گانه به طور مستقیم راهی جام‌جهانی خواهند شد و  4 تیم دوم گروه‌ها نیز که بیشترین امتیازها را کسب کرده باشند مجوز صعود را به دست می‌آورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید