چگونه فعالیت خود در اینستاگرام را مخفی کنیم؟

کدخبر: ۲۹۶۴۱۹
اقتصاد نیوز:مخفی کردن فعالیت در اینستاگرام یکی از خواستنی ترین اقداماتی است که کاربران زیادی به دنبال آن هستند. در ورژن های جدید اینستاگرام قابلیت مخفی کردن فعالیت به نحوی موجود است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.
چگونه فعالیت خود در اینستاگرام را مخفی کنیم؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، همان طور که مطلع هستید در اپلیکیشن اینستاگرام می توان فعالیت فالووینگ ها را به طور کامل زیر نظر داشت. برای مثال اگر یکی از این افراد پستی را لایک کرده باشد، شما از سربرگ Following اپلیکیشن می توانید از آن مطلع شوید. همچنین این امکان به شما داده می شود تا از بخش دایرکت وضعیت آنلاین بودن یا نبودن افراد را بررسی کنید (بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون).

همان طور که پیش تر گفتیم، امکان مشاهده کردن آنلاین بودن یا نبودن کاربران از طریق بخش دایرکت وجود دراد. با وارد شدن به این منو، وضعیت فعالیت تمامی افرادی که با آن‌ ها چت کرده‌ اید، نشان داده می شود. در واقع زیر اسم پروفایل هر کاربر، عباراتی مانند “Active 2h ago” و یا “Active Now” دیده می‌شود (چگونه فونت نوشتاری اینستاگرام را تغییر دهیم؟).

وضعیت آنلاین بودن یا نبودن شما به صورت پیش فرض برای سایر کاربران قابل مشاهده است. در صورتی که از این مورد رضایت ندارید و می خواهید فعالیت خود در اینستاگرام را مخفی کنید، می بایست اقداماتی را انجام دهید. برای مخفی کردن فعالیت خود در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در صورتی که اینستاگرام شما آپدیت نیست، آن را از طریق گوگل‌ پلی یا اپل استور آپدیت کنید.
  2. برنامه را باز کرده و وارد پروفایل شخصی خود شوید.
  3. با لمس آیکون سه نقطه، منوی آپشن را باز کنید.

مخفی کردن فعالیت خود در اینستاگرام

  1. با اسکرول به پایین، گزینه “Show Activity Status” را بیابید و آن را غیرفعال کنید.

مخفی کردن فعالیت خود در اینستاگرام

با انجام این کار دیگر شخصی قادر به مشاهده وضعیت آنلاین بودن شما در اینستاگرام نخواهد بود. همچنین در این وضعیت شما هم از آنلاین بودن افراد مطلع نمی شوید.

چگونه کامنت خود را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

اگر برای پستی در اینستاگرام کامنت بگذارید، در صورتی که حساب کاربری صاحب پست به صورت عمومی و یا با چند نفر دیگر مشترک باشد، افراد از این اقدام شما باخبر خواهند شد. برای بررسی این مورد کافی است به بخش Following در بخش اعلانات رفت و از آن جا فعالیت کاربران را به صورت زنده زیر نظر گرفت. متاسفانه تا کنون اینستاگرام قابلیت خاصی را برای جلوگیری از این اقدام ارایه نکرده است. تنها کاری که شما می توانید برای مخفی کردن کامنت های خود در یک پست انجام دهید، این است که به بلاک کردن افرادی که نمی خواهید از این اقدام باخبر شوند، بپردازید. 

چگونه لایک خود را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

برای مخفی کردن لایک هم مانند کامنت، امکان خاصی در نظر گرفته نشده است. در صورتی که می خواهید فردی از لایک شما در اینستاگرام باخبر نشود، بهترین کار بلاک کردن حساب کاربری آن شخص است (چگونه در استوری اینستاگرام خود موزیک قرار دهیم؟).

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید