زمان گشایش نماد سرخابی‌ها اعلام شد

کدخبر: ۴۷۷۸۶۸
اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی، به احتمال زیاد تا قبل از ۱۵ اسفند گشایش نماد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در افزایش سرمایه داشته باشیم.
زمان گشایش نماد سرخابی‌ها اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قربان زاده گفت: احتماالا تا قبل از ۱۵ اسفند گشایش نماد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در افزایش سرمایه شاهد باشیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: استقلال و پرسپولیس متفاوت از هر شرکت و بنگاهی است. برند این دو باشگاه ارزش آن‌ها را تشکیل می‌دهد و هواداران مخصوص خود را دارند. مشارکت مردم در افزایش سرمایه این دو باشگاه می‌تواند آغازی در اصلاح مدیریت حرفه‌ای و حاکمیت شرکتی باشد.

در اکوایران ببینید؛

 

او گفت: امیدواریم امروز شرکت فرابورس درج نماد این دو باشگاه را اعلام کند که سپس هیئت واگذاری، افزایش سرمایه این دو باشگاه را از محل صرف سهام در مجمع عمومی فوق العاده به تصویب برساند. امیدواریم در یک هفته آینده تا قبل از ۱۵ اسفند گشایش نماد این دو باشگاه در افزایش سرمایه را شاهد باشیم.

به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، وظیفه داریم نسبت به سودآوری و درآمدزایی این دو باشگاه تعیین و تکلیف کنیم و موضوع سودآوری این دو شرکت را در قالب کسب و کاری که دارند، پیگیری کنیم. بعد از انتشار صورت مالی ابهامات این دو باشگاه در اصلاح شد و از این به بعد با دو شرکت شفاف مواجه خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید