جزئیات مهم از عیدی 100 میلیونی دولت به مردم/ شرایط اعلام شد؛ متقاضیان بخوانند

کدخبر: ۶۳۴۵۲۷
اقتصادنیوز: عیدانه 100 میلیون تومانی دولت، اختصاص اینترنت پنج گیگابایتی و افتتاح یک شاهراه حیاتی، عیدی‌هایی است که در روزهای منتهی به پایان سال به مردم اعطا شد.
جزئیات مهم از عیدی 100 میلیونی دولت به مردم/ شرایط اعلام شد؛ متقاضیان بخوانند

به گزارش اقتصادنیوز، در آستانه فرا رسیدن سال نو، دولت چند عیدی به مردم خواهد داد.

اختصاص بسته اینترنتی

نخستین خبری که امروز در این زمینه اعلام شد اختصاص اینترنت پنج گیگابایتی است. در این زمینه عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است:کسانی که تمایل دارند می‌توانند به سایت .my.gov.ir مراجعه و یکی از شماره‌تلفن‌های خود را در آنجا وارد کنند. ما اینترنت هدیه را روی آن شماره تلفن برایشان فعال خواهیم کرد و تا عید فطر امکان استفاده از این بسته را خواهند داشت.

خبر مرتبط
عیدی دولت به مردم/ اینترنت رایگان بگیرید

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات از اعطای بسته اینترنت رایگان دولت به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان خبر داد.

افتتاح یک آزادراه حیاتی

آزادراه منجیل-رودبار یا همان شاهراه حیاتی ارتباط پایتخت و استان‌های همجوار به استان گیلان در این هفته به بهره برداری رسید و می توان را یک عیدی به مردم قلمداد کرد چرا که با اتمام یک پروژه ۱۲ ساله، ترددها به استان گیلان، سهل و راحت تر خواهد شد.

عیدانه 100 میلیونی در راه است

داغ ترین عیدی که در چند روز اخیر خبر آن مخابره شد، طرح بزرگ پیش خرید اعتباری لوازم مصرفی است.

در این زمینه، تیم اقتصادی دولت طی هماهنگی با تولیدکنندگان عمده و همچنین سیستم بانکی کشور، در نظر دارد طی هفته های پیش رو از یک طرح بزرگ پیش خرید اعتباری لوازم مصرفی رونمایی کند.

در این طرح، بسته به اعتبار افراد در سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی، تسهیلات در طبقات مختلف تا سقف 100 میلیون تومان برای تامین لوازم مصرفی تخصیص خواهد یافت.

پیگیری ها نشان می دهد، پرداخت این تسهیلات انحصار در سرپرستان خانوار ندارد و تمام افراد بالای 18 سال دارای رتبه اعتباری در سیستم بانکی مجاز به استفاده از این طرح اعتباری می باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید