رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 14 میلیون تومانی «راناپلاس» در یک روز + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۳۷۳۷
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان می دهد امروز 24 اردیبهشت 1402 اکثر پرطرفدارهای ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند و «رانا پلاس» تنها خودرویی بود که افت 14 میلیونی را تجربه کرد.
افت 14 میلیون تومانی «راناپلاس» در یک روز + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افت نرخ دلار که روز گذشته هم شاهد آن بودیم یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو آرامش امروز در بازار را به آن نسبت می‌دهند و معتقدند رشد قیمت خودرو در بازار روز گذشته با توجه به تداوم روند کاهشی نرخ دلار امروز تغییر کرد و با این شرایط ما شاهد افت قیمت و ثبات در این بازار بودیم.

براساس ارزیابی بازار امروز «رانا پلاس» در بازار افتی 14 میلیونی داشت و تنها خودرویی بود که با افت راهی بازار شد. ارزیابی‌ها نشان می دهد سایر پرطرفدارهای ایران خودرو امروز تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 617 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S5پلاس» هم بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 530 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد. این خودرو پس از هفته‌ها  افت قیمت روز گذشته تغییر روند داد و قیمت آن افزایشی شد، اما امروز این روند تغییر کرد و ما شاهد استپ قیمت این خودرو بودیم.

اما «رانا پلاس» برخلاف سایر محصولات ایران خودرو امروز با افت 14 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 570 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دناپلاس» هم در بازار امروز تغییر قیمت نداشت و 712 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر در بازار 945 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» یک میلیارد و 70 میلیون باقی ماند.

 

ایران 24

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی