رصد بازار خودروهای داخلی؛

تخت گاز ایران‌خودرویی‌ها در جاده قیمت در آستانه تعطیلات+جدول

کدخبر: ۵۹۷۹۶۰
اقتصادنیوز: روند افزایش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز هم ادامه داشت و ایران‌خودرویی‌ها این هفته هم با رشد به تعطیلات رفتند.
تخت گاز ایران‌خودرویی‌ها در جاده قیمت در آستانه تعطیلات+جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛  فعالان بازار خودرو معتقدند سیگنال‌های مثبت و منفی اخبار سیاسی که از روز گذشته در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شده سردرگمی این بازار را به همراه داشته است. روندی که موجب شد تا بازار شکل افزایشی خود را حفظ کند و با این شرایط شاهد تداوم رشد قیمت در بازار خودرو باشیم.

فعالان بازار خودرو رشد نرخ دلار را یکی دیگر از دلایل تداوم افزایش قیمت در بازار امروز می‌دانند و معتقدند هرچند این افزایش جنبه روانی داشته اما توانست قیمت خودرو در بازار را بازار به شکل قابل توجهی افزایش دهد. براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشدی 22 میلیونی داشت و بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد این خودرو رو گذشته هم با افزایش 20 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورده که بازار هنوز در رکود به سر می‌برد و به گفته فعالان این بازار خرید و فروش خودرو به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «سمند سورن پلاس» در بازار امروز تغییر قیمت نداشت و 580 میلیون تومانی ماند، از سوی دیگر «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 212 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 22 میلیونی را تجربه کرد. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم در بازار امروز رشد 5 میلیونی داشت و505  میلیون تومان قیمت خورد و با این شرایط به کانال نیم میلیاردی‌ها پیوست.

در میان خانوداه دنا هم امروز «دناپلاس» در بازار 640 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 5میلیونی داشت، از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 820 میلیون تومانی شد و رشدی 5 میلیونی را تجربه کرد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» بدون تغییر 795 میلیون تومانی ماند.

سایپا اقتصاد 22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید