بررسی حادثه کشته شدن ۵ سرباز در کمیسیون امنیت ملی مجلس

کدخبر: ۶۲۳۷۱۰
اقتصادنیوز: نماینده مردم سیرجان و بردسیر از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست حادثه کشته شدن ۵ سرباز در استان کرمان پیگیری شود.
بررسی حادثه کشته شدن ۵ سرباز در کمیسیون امنیت ملی مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،  شهباز حسن‌پور در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: تقاضا دارم به کمیسیون امنیت ملی ماموریت دهید تا حادثه‌ای که عصر روز گذشته در کرمان رخ داد و منجر به کشته شدن پنج سرباز شده است را پیگیری کنند. مردم کرمان در دو هفته گذشته آسیب‌های روحی و روانی زیادی را متحمل شده‌اند. انتظار داریم این موضوع به صورت جدی دنبال شود.

خبر مرتبط
فوری/ اعلام اسامی 5 سرباز جانباخته در حادثه باغین کرمان

اقتصادنیوز: اسامی جانباختگان حادثه باغین کرمان توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام شد، در این حادثه پنج سرباز جان باختند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث تعهد سپرده ارزی باعث شده تا بخش زیادی از محصولات کشاورزی از جمله پسته و سیب‌زمینی بر روی دست کشاورزان باقی بماند و کشاورزان با مشکل مواجه شده‌اند تقاضا داریم این موضوع تعهد سپرده ارزی برداشته شود تا مشکل کشاورزان مرتفع گردد.

خبر مرتبط
جزئیات جدید از دستگیری سرباز فراری در کرمان؛ 180 تیر جنگی و دو قبضه سلاح کلاشینکف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری سرباز فراری که روز گذشته اقدام به تیراندازی و کشتن پنج سرباز در آمادگاه ارتش کرده بود گفت: ۱۸۰ تیر جنگی و ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، ۶ تیغه خشاب حامل ۱۸۰ تیر جنگی از سرباز متواری ارتش در کرمان کشف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید