نفوذ قیمت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان

فنر قیمت دلار در رفت /پیشروی قیمت طلا و سکه

کدخبر: ۵۱۳۲۱۶
اقتصادنیوز : امروز قیمت دلار ، سکه و طلا پیشروی کردند و ارزش ذاتی سکه 13 میلیون و 199 هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده 13 درصد قرار گرفت.
فنر قیمت دلار در رفت /پیشروی قیمت طلا و سکه

به گزارش اقتصادنیوز؛  قیمت دلار که از اواخر هفته گذشته به علت اخبار از سر گیری مذاکرات هسته ای آرایش نزولی به خود گرفته بود در معاملات نقدی امروز شنبه 15 مرداد ماه به سمت بالا جهش پیدا کرد.

 قیمت دلار پیشروی کرد

نرخ دلار امروز در تهران با بیش از 400 تومان افزایش از نیمه کانال عبور کرد.در سلیمانیه و هرات هم  فنر قیمت دلار در رفت و اسکناس آمریکایی به سمت بالا حرکت کرد.

نرخ دلا در سلیمانیه با بیش از 300 تومان افزایش به پشت کانال جدید رسیده بود. در هرات هم  نرخ دلار با 350 تومان رشد بالای مرز مقاومتی قرار گرفت.البته امروز نرخ حواله درهم نیز رشد کرد . قیمت درهم امروز تقریبا 80 تومان افزایش را ثبت کرد . 

سودگیری معامله گران در هوای گرگ و میش برجام

به نظر می رسد در حالی که از سوی برخی از رسانه ها اخبار  ضد و نقیضی از برجام به گوش می رسد سیگنال صعودی بازارهای همسایه و نرخ درهم باعث رشد قیمت دلار در تهران شده باشد. از طرفی هم عده ای از معامله گران معتقدند در هوای گرگ و میش برجامی برخی از بازیگران ارزی با افزایش قیمت دلار به دنبال سود گیری هستند . 

ادعای فرانسه درباره برجام

خبرگزاری فرانسه  امروز مدعی شد: دیپلمات ارشد اروپایی از برطرف شدن بعضی موانع باقی مانده در مذاکرات خبر داد و گفت: تضمین‌ های قابل توجه در رابطه با درخواست ایران مبنی بر عدم خروج مجدد آمریکا از توافق هسته‌ای بدست آمد. ایران از محتوای پیش‌نویس تهیه شده راضی است.

همزمان آمریکا معتقد است مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام تا حد زیادی کامل شده و فرصت برای رسیدن به یک توافق بسیار کوتاه است.

قیمت طلا بالا رفت

قیمت اونس طلا امروز تقریبا 3 دلار از روز گذشته بالاتر بود. فلز زرد رنگ جهانی امروز در محدوده 1776 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار ظهر امروز با افزایش قیمت دلار  تقریبا 16 هزار تومان گران شد.

قیمت طلا امروز 1 میلیون و 381 هزار و 700 تومان بود. 

نفوذ قیمت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان

قیمت سکه امروز توانست به مرز 15 میلیون تومان نفوذ کند. قیمت هر قطعه سکه امامی امروز با 200 هزار تومان افزایش به قیمت 15 میلیون تومان معامله شد. ارزش ذاتی سکه امروز 13 میلیون و 199 هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده 13 درصد قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید