بازار سکه منتظر تعیین تکلیف قیمت دلار

شرط کاهش حباب سکه/پیش‌بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۵۸۲۲۰
برخی از معامله گران دیروز می گفتند سکه خیلی جای افزایش نداشت.در شرایط فعلی بازار سکه منتظر تعیین وضعیت دلار است.
شرط کاهش حباب سکه/پیش‌بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی روند قیمت طلا ، دلار وسکه در روزهای اخیر نشان می دهد که قیمت سکه گرفتار حباب قابل توجهی شده و در زمستان ۱۴۰۱ شکاف ارزش ذاتی و نقدی سکه عمیق تر شده است.

سکه گرفتار حباب شد

به عبارت دیگر می توان گفت در شرایطی که در بیشتر مقاطع سال جاری، حباب سکه زیر 20 درصد بود، در زمستان فاصله ارزش ذاتی و قیمت بازاری زیادتر شد و در نهایت در ماه اسفند به بالای 30 درصد رسید. حتی در روزهایی از ماه جاری، حباب سکه به مرز 40 درصدی نیز نزدیک شد. 

خبر بد برای خریداران خودروهای ایران خودرو

از نگاه فعالان بازار ، حباب سکه باعث شده که سکه بازان رغبت زیادی برای ورود به بازار نداشته باشند.تحلیلگران معتقدند در شرایط فعلی با توجه به حباب سنگین، خرید سکه پرریسک است.

فوری/ واریز سود برای ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی

سود سکه بازان با وجود حباب سکه

با این حال بررسی ها نشان می دهد در سال های اخیر سکه اگر چه گرفتار حباب بوده اما باز هم‌سود آور بوده است.به عنوان مثال، اگر کسی در آبان 97 فلز گران بهای داخلی را  5 میلیون تومان خریده بود، تا این لحظه در اسفند 1401 بیش از 6 برابر سود را در مقابل خود دیده است. 

سکه در حالت انتظار

برخی از معامله گران دیروز می گفتند سکه خیلی جای افزایش نداشت.در شرایط فعلی بازار سکه منتظر تعیین وضعیت دلار است.

شرط کاهش حباب سکه

در حال حاضر خبر سفر قریب الوقوع گروسی به تهران مورد توجه بازیگران ارزی قرار گرفته، در شرایط کنونی یکی از فاکتور های موثر در کاهش حباب سکه افت نرخ دلار است. در صورتی که بازارساز  نرخ دلار را تحت تاثیر اخبار سیاسی و سیاست های جدید خود عقب براند این امر ممکن است موجب کاهش قیمت سکه و در نتیجه پایین آمدن حباب سکه شود.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید