گریه محسن رضایی روی آنتن زنده/ پاسخ غیرمننتظره سردار سلیمانی به آقا محسن+ فیلم

کدخبر: ۵۴۴۱۸۰
سردار قاسم سلیمانی در سال 97 با اشاره حواشی توئیت محسن رضایی گفت: عملیات کربلای ۴ عملیات اصلی بود؛ اما وقتی عملیات کربلای ۵ که بسیار بزرگ‌تر بود به فاصله کوتاهی از عملیات کربلای چهار اجرا شد دشمن تصور کرد کربلای ۴، عملیات فریب بوده است.
گریه محسن رضایی روی آنتن زنده/ پاسخ غیرمننتظره سردار سلیمانی به آقا محسن+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، دی ماه سال 97 بود که یک توییت محسن رضایی درباره عملیات کربلای 4 باعث جنجال زیادی شد. او این عملیات را عملیات فریب خوانده بود و به همین دلیل انتقادات بسیار زیادی به وی شد. چند روز بعد از این توییت رضایی در برنامه حالا خورشید حضور پیدا کرد که با محوریت بررسی «عملیات کربلای ۴ و حواشی آن» بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت. رضایی در سخنانی گفت که از توییت او برداشت اشتباه شده و اگر به سه روز قبل بازگردد توییت خود را اصلاح می‌کند و دقیق‌تر خواهد نوشت.

البته او تنها مهمان حالا خورشید نبود. سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه نیز در تماس تلفنی با برنامه «حالا خورشید» در سخنانی به توضیح درباره حواشی توییت محسن رضایی درباره عملیات کربلای چهار پرداخت و با بیان اینکه به‌نظر می‌رسد از صحبت‌های آقای رضایی برداشت درستی نشده است، گفت: عملیات کربلای ۴ عملیات اصلی بود؛ اما وقتی عملیات کربلای ۵ که بسیار بزرگ‌تر بود به فاصله کوتاهی از عملیات کربلای چهار اجرا شد دشمن تصور کرد کربلای ۴، عملیات فریب بوده است.

در بخشی از این برنامه نیز محسن رضایی با بغض به بیان خاطرات خود از جنگ تحمیلی پرداخت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

      اقتصادنیوز: در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

    کارگزاری مفید