اعلام شرایط پرداخت وام نوسازی وبازسازی برای تولیدکنندگان +جزئیات

کدخبر: ۳۶۶۸۵۳
دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه‌­های اقتصادی در سال 1399 ابلاغ شد.
اعلام شرایط پرداخت وام نوسازی وبازسازی برای تولیدکنندگان +جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز؛ اولویت اصلی پرداخت تسهیلات موضوع این دستورالعمل، آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی است که عمدتا دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش‌فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی که مانع راه‌اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه‌اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی لازم و تثبیت و یا افزایش تولید و اشتغال باشند. همچنین میزان تسهیلات قابل پرداخت به هر بنگاه‌ اقتصادی، براساس نیاز واقعی بنگاه و تأیید کارگروه استانی خواهد بود.

 این دستورالعمل به‌منظور تأمین تسهیلات لازم برای نگهداشت و افزایش تولید و اشتغال در بنگاه‌های اقتصادی، نوسازی و بازسازی بنگاه‌ها و صنوف تولیدی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60درصد، با شرایط پیش بینی شده در این دستورالعمل تخصیص می‌یابد.

در راستای تداوم حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال و نیز تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های در دست اجرا و اولویت‌دار در سال جهش تولید و با توجه به نامه شماره 114260/99 مورخ 18/4/1399 بانک مرکزی جهت هموارسازی مسیر تولید ملی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در راستای تحقق شعار سال 1399 (جهش تولید)، ابلاغ شده است.

برای دریافت متن کامل  دستورالعمل اینجا را کلیک کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید