وام 100 میلیونی برای زوجین در سال 1400

کدخبر: ۳۹۷۰۴۳
اقتصاد نیوز: یک نماینده مجلس می گوید سال آینده برای زوجین بدون فرزند 100 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده و برای زوجین دارای یک فرزند نیز به ترتیب 160 میلیون و 200 میلیون تومان وام پرداخت می شود.
وام 100 میلیونی برای زوجین در سال 1400

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی به معافیت های مالیاتی و وام مسکن زوجین اشاره کرد و گفت: در لایحه بودجه پرداخت وام برای زوجینی که ۲ فرزند داشته باشند، پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

«سید شمس الدین حسینی» سه شنبه شب در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، افزود: بر اساس این تصمیم قرار است به ازای هر فرزند ۱۰۰ میلیون تومان و در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای خرید مسکن در اختیار زوجین جوان قرار گیرد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد توضیح داد که اگر زوجین فاقد فرزند باشند در این صورت هر کدام از زوجین جوان ۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است و زوجین دارای یک فرزند باشد تا ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت می کنند.

برای فرزند سوم نیز 150 میلیون تومان وام در نظر رگفته شده است.

حسینی تاکید کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ توجه به امور اجتماعی و معافیت های مالیاتی حقوق ودستمزدها مورد توجه جدی نمایندگان مجلس قرار گرفته تا آنهایی که حقوق کمتری دارند، مالیات کمتر و آنهایی که حقوق بیشتری دارند، مالیات بیشتری بپردازند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید