ماجرای عجیب آتش زدن قبرها در مهاباد +عکس

کدخبر: ۴۴۲۵۹۸
اقتصادنیوز : در آرامستان شهر مهاباد اخیرا عده ای ناشناس اقدام به تخریب و آتش زدن قبرها کرده اند.
ماجرای عجیب آتش زدن قبرها در مهاباد +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، تخریب قبر اموات،آتش زدن آن و توهین به بازماندگان متوفیان؛ اقدامی عجیب است که از چند وقت قبل با انگیزه نامعلوم از سوی افراد ناشناس در آرامستان شهر مهاباد رخ می دهد.

قبر برادرم را آتش زدند

سالهاست صدایشان در خانه نمی پیچد،دستشان صورتی را نوازش نمی کند و گرد قدمشان بر راهی نمی نشیند.

سالهاست اسیر خاک سرد آرامستان هستند و در محل زندگی ابدی شان جز صدای هوهوی باد چیزی آرامش فضا را نمی شکند.

هیچ کس نمی داند مبتکر توهین به اموات کدام ذهن بیماری می تواند باشد و با چه انگیزه ای گاه و بیگاه خراشی بر قلب بازماندگان می اندازد.

اما حالا خشم اهالی شهرستان مهاباد به حدی برافروخته شده است که تنها مطالبه آنها شناسایی عاملین این اقدام و برخورد قانونی با آنهاست.

عباس لشگری یکی از متوفیانی است که قبر او به آتش کشیده شد و بعد از آن هم قلب بازماندگانش لابد!

برادر عباس لشگری، در گفتگو با خبرنگار رکنا در مورد این حادثه گفت:«نیمه شهریور ماه بود که با ما تماس گرفته و گفتند یک ناشناس روی قبر برادرم لاستیک گذاشته و آن را به آتش کشیده است.خیلی سریع در محل حاضر شدیم و آتش نشانی را خبرکردیم.پیش از این هم در چند مورد قبر درگذشتگان برخی همشهریان را تخریب کرده و سنگ قبر آنها را شکسته بودند.»

لشگری در ادامه گفت:«برادرم 30 سال داشت که در سال 95 ماشینش چپ کرد و در تصادف جان خود را از دست داد.او اهل کار و زندگی بود.از کاسبان محل زندگی مان بود و چند سالی بود ازدواج کرده بود و بچه داشت.با هیچ کس خصومتی نداشت.ما 8 برادر هستیم و اهل محل برایمان احترام قائل هستند و با کسی مشکلی نداریم.حتی در تشییع جنازه برادرم جمعیت زیادی حضور داشتند.اصلا نمی دانیم دلیل اقدام به تخریب قبر برادرم چه چیز می تواند باشد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید