هشدار؛ آلودگی هوای تهران از امشب بیشتر می شود

کدخبر: ۴۵۶۸۷۷
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی امشب، فردا، یکشنبه و دوشنبه با افزایش پایداری جو، افزایش انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.
هشدار؛ آلودگی هوای تهران از امشب بیشتر می شود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، غالبا آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری نسبی جو در مناطق پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود البته امروز (۳آذرماه) و روزهای جمعه و شنبه (۴ و ۵ آذرماه) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد که کاهش موقتی انباشت آلاینده‌ها و بهبود نسبی کیفیت هوا در این روزها دور از انتظار نیست.

 از فردا شب تا شنبه (۴ تا ۵ آذرماه) با نفوذ زبانه سامانه بارشی، آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده باران با احتمال وزش باد متوسط و در دامنه‌ها و ارتفاعات رخداد مه رقیق و گاهی بارش پراکنده باران و برف مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۴ آذرماه) قسمتی ابری و همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۵ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا( ۵ آذرماه) نیمه‌ابری و غبارآلود خواهد بود واحتمال بارش های پراکنده وجود دارد و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۴و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید