رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت خودرو در اولین روز زمستان 1400 + جدول

کدخبر: ۴۶۳۷۳۶
اقتصادنیوز: خودروهای سایپا زمستان را با رشد 1 تا 2 میلیونی قیمت آغاز کردند، تا به این طریق خلاف جهت آخرین هفته پاییز حرکت کرده باشند.
رشد قیمت خودرو در اولین روز  زمستان 1400 + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ طی روزهای گذشته نوسان رو به پایین دلار موجب شده بود تا بازار خودرو شکل نزولی به خود گیرد، روندی که با تغییر شکل نرخ دلار از روز گذشته امروز شاهد افزایشی شدن قیمت خودروهای سایپا در بازار بودیم و 3 محصول این شرکت با رشد قیمت در بازار عرضه شدند، از سوی دیگر 3 محصول هم امروز در بازار ثبات قیمت داشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو تغییر جهت نرخ دلار از روز گذشته و افزایشی شدن آن عمده دلیلی است که موجب شد تا سایر بازارها نیز صعودی شوند. از سوی دیگر نوسان قیمت در بازار خودرو در حالی حاکم شده که به گفته فعالان بازار خودرو، در روزهای اخیر این بازار نه خریداری دارد و نه فروشنده ای وارد بازار می شود، با این شرایط می توان گفت در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار رسیدن به یک ثبات هستند و فعلا تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییکR »، «تیبا صندوقدار» و «تیبا2 معمولی» رشد قیمت داشتند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. ارزیابی بازار خودرو امروز نشان می دهد که امروز «کوییک R» رشد2 میلیونی قیمت داشت و در بازار به 199 میلیون تومان رسید. بازار خودرو در حالی امروز شاهد رشد قیمت کوییک R در بازار بود که «کوییک معمولی» امروز بدون تغییر 195 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده تیبا نیز امروز «تیبا صندوقدار» با رشد 2 میلیونی در بازار 177 میلیون تومانی شد و «تیبا 2 معمولی» هم با رشد یک میلیونی در بازار عرضه شد و قیمت آنها به 182 میلیون رسید.

از سوی دیگر «ساینا» هم بدون تغییر 191 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

سایپا یک

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید