رصد بازار خودروهای داخلی؛

ریزش مقاومت ایران‌خودرویی‌ها در برابرافت قیمت + جدول

کدخبر: ۴۴۱۹۴۴
اقتصادنیوز: بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 29 شهریور 1400 درحالی که دلار نوسان رو به بالا داشت با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند.
ریزش مقاومت ایران‌خودرویی‌ها در برابرافت قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ایران خودرویی ها امروز در حالی افت حدود  یک درصدی قیمت را در بازار ثبت کردند که روز گذشته را بدون تغییر سپری کرده بودند و با این شرایط می توان گفت مقاومت ایران خودرویی ها در برابر افت قیمت در حال ریزش است هر چند این افت بیشتر شبیه نوسان قیمت است اما بسیاری امیدوارند که شاهد تغییر جهت در بازار ایران خودرو باشند.

مقاومت بازار داخلی ها در برابر افت قیمت در حال ثبت شده که چهارشنبه طرح ساماندهی صنعت خودرو  از مجلس رای اعتماد گرفت با این حال هنوز سدهای مقاومتی بسیاری در بازار داخلی ها و خارجی ها وجود دارد و فعالان بازار سعی دارند تا جایی که امکان دارد در خصوص افت قیمت مقاومت کنند.

به گفته فعالان بازار خودرو با توجه با تصویب طرح ساماندهی صنعت خودرو و تا زمان تصویب این طرح در شورای نگهبان بازار با احتیاط و گام های لرزان سعی شکل کاهشی به خود گرفته و فعالان بازار خودرو امیدوارند با توجه به مقاومت هایی که در این خصوص وجود دارد شورای نگهبان به این طرح رای مثبت ندهد. این امر موجب بی اعتمادی در بازار شده، به همین دلیل این روزها بازار بدون خریدار و فروشنده است.


بیشتر بخوانید: قیمت خودروهای سایپا در بازار امروز 


 وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX   »، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس » اشاره کرد.

 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز افت یک میلیونی قیمت در بازار داشته اند و «سمند LX با موتورEF7  » در بازار 258 میلیون تومان قیمت گذاری شد «سمند سورن پلاس » نیز در بازار 308 میلیونی شد، از سوی دیگر «سمندLX  » نیز 241  میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

در میان سایر پرتیراژهای ایران خودرو امروز « پژو 206 تیپ 5» نیز با افت یک میلیونی قیمت در بازار 291 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز افتی یک میلیونی در بازار داشت و با قیمت 250 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو 206 صندوقدار»   امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار 283 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 29

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید