رصد بازار خودروهای داخلی؛

توقف بازار خودرو در ایستگاه سردرگمی + جدول قیمت

کدخبر: ۴۵۸۳۴۲
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 9 آذر 1400 بازار خودروهای سایپا ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
توقف بازار خودرو در ایستگاه سردرگمی + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو معتقدند افت قیمت دلار از یک سو و انتظار برای اخبار مذاکرات هسته ای وین از سوی دیگر موجب شده تا بازار خودرو سرگردان تر از روزهای قبل امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شود.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت امروز خانواده کوییک بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند و به این طریق «کوییکR» امروز در بازار با  قیمت 193 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.  «کوییک معمولی» هم بدون تغییر  189میلیون تومان در بازار قیمت خورد. ثبات قیمت به «ساینا» نیز رسید و این خودرو امرو در بازار 184 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که قیمت «تیبا صندوقدار» هم امروز بدون تغییر در بازار به 170 میلیون رسید و «تییا 2 معمولی» هم امروز بدون تغییر در بازار عرضه شد و قیمت آن به 180 میلیون تومانی رسید.

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 344 میلیون تومان قیمت گذاری شد.    

سایپا 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید