ضربه ناگهانی دلار به قیمت سکه

2 پیش بینی متفاوت از قیمت سکه امروز 28 بهمن

کدخبر: ۴۷۶۸۷۰
اقتصادنیوز: برخی از معامله گران معتقدند قیمت سکه روز گذشته با ضربه ناگهانی و غافلگیر کننده قیمت دلار ریزش کرده بود. اما در معاملات پشت خطی شب گذشته برای قیمت سکه چه اتفاقی افتاد؟
2 پیش بینی متفاوت از قیمت سکه امروز 28 بهمن

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار سکه روز گذشته شاهد کاهش قیمت سکه بود . این فلز گران بهای داخلی دیروز 20 هزار تومان ارزان شد و بر روی 12 میلیون و 70 هزار تومان قرار گرفت.برخی از معامله گران معتقدند قیمت سکه روز گذشته با ضربه ناگهانی و غافلگیر کننده قیمت دلار  ریزش کرده بود. 

2 پیش بینی معامله گران از بازار سکه 

قیمت اونس طلا شب گذشته به سمت مرز 1870 دلار پیشروی کرد و همین امر موجب خوش بینی عده ای از سکه بازان شده بود. آنها معتقدند که قیمت سکه  در بازار امروز می تواند  با شوک قیمت اونس طلا  بر مدار صعود قرار بگیرد.

اما در این میان عده ای دیگر باور  دارند که بازار سکه بیشتر به نوسات بازار ارز تهران توجه دارد. به عقیده آنها   افت قیمت دلار در بازار شبانه شب گذشته احتمالا قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه 28 بهمن 1400 را تحت تاثیر بگذارد و قیمت سکه کاهشی شود. آنها تصور نمی کردند که روز گذشته قیمت دلار نزولی شود بنابراین امروز با احتیاط بیشتری روانه بازار می شوند.  در این شرایط دشوار است که سکه از بازه ۱۱ میلیون و ۸۰۰ الی ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خارج شود.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته برای قیمت سکه چه اتفاقی افتاد؟ 

افت قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی دیشب کانال 12 میلیون تومان را از دست داد و با 11 میلیون و 980 هزار تومان معامله شد؛ اما در نهایت بر روی 12 میلیون  و 10 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  سه شنبه شب 30 هزار  تومان پایین رفته بود .قیمت سکه در معاملات پشت خطی  سه شنبه  شب بر روی 12 میلیون و 40 هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید