وحشت شدید اسرائیلی‌ها از سخنان سیدحسن نصرالله

کدخبر: ۵۱۰۹۴۷
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل حزب الله لبنان گفت: هیچ هدف اسرائیلی در دریا یا زمین وجود ندارد که موشک‌های دقیق مقاومت نتوانند به آن دست یابند.
وحشت شدید اسرائیلی‌ها از سخنان سیدحسن نصرالله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که ارتش و نیروی دریایی اسراییل پس از سخنان سیدحسن نصراللله به حالت آماده باش کامل در آمدند.

المیادین گزارش داد، این رسانه‌ها مدعی شدند که روشن است که‌ ما درحال ورود به دوماه پرتنش هستیم.

این گزارش یک روز پس از آن مطرح می‌شود که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد : دشمن صهیونیستی جرأت هیچگونه اقدامی علیه لبنان را ندارد.

وی به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل حزب الله لبنان در گفت وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت : هیچ هدف اسرائیلی در دریا یا زمین وجود ندارد که موشک‌های دقیق مقاومت نتوانند به آن دست یابند.

نصرالله با تأکید بر اینکه هیچ هدف "اسرائیلی" در دریا و زمین وجود ندارد که موشک های نقطه‌زن مقاومت به آن نرسد، خاطر نشان کرد: حکومت لبنان به خاطر خواسته‌های میانجی آمریکایی، درباره خط ۲۳ دریایی، امتیازهای زیادی داده است؛ توپ هم اکنون در زمین لبنان نیست؛ بیروت هم اکنون امتیازاتی داده که دشمن نباید آن را رد کند.

در همین حال رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نیروهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی برای ورود به جنگ آمادگی ندارند.

در همین راستا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نیروهای زمینی ارتش آماده ورود به جنگ نیستند و برخی مسائل و مشکلات وجود دارد که  مانع از ورود آنان به حمله زمینی به لبنان خواهد شد.

منبع مذکور اشاره کرد که این در حالی است که تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله پیرامون نزاع بر سر میدان گازی کاریش هر روز شدت بیشتری می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی