گزارش اقتصادنیوز از بازار طلا وارز تهران

پیش بینی قیمت دلار قبل از عید قربان/ معامله گران دلار محتاط شدند

کدخبر: ۵۸۲۵۸۷
اقتصادنیوز: بررسی های نشان می دهد تعطیلی بازارهای همسایه به دلیل عید قربان هم باعث شده روند معاملات در بازار فردوسی کم رمق شود.
پیش بینی قیمت دلار قبل از عید قربان/ معامله گران دلار محتاط شدند

به گزارش اقتصادنیوز،بازار ارز تهران روز گذشته شاهد استراحت قیمت دلار بود.اسکناس آمریکایی روز دوشنبه نوسان محدودی را ثبت کرد.در معاملات پشت خطی دیشب هم بازیگران ارزی قدرت زیادی برای صعود قابل ملاحظه از خود نشان ندادند. 

معامله گران دلار محتاط شدند

به نظر می رسد معامله گران تا حدودی نسبت به اخبار تبادل زندانیان و آزادسازی پول های بلوکه شده ایران محتاط تر شده اند و سعی میکنند فعلا دست به خرید نزنند. 

واریز سهمیه بنزین به کارت های بانکی

پیش بینی قیمت دلار قبل از عید قربان

البته بررسی های نشان می دهد تعطیلی بازارهای همسایه به دلیل عید قربان هم باعث شده روند معاملات در بازار فردوسی کم رمق شود.

به عقیده تکنیکالیست ها در صورتی که اسکناس آمریکایی بالای این محدوده تثبیت بدهد احتمال سرک‌ کشیدن آن به کانال ۵۰ هزار تومان وجود دارد.

با این حال اگر بازیگران‌ارزی از مرز یاد شده حمایت نکنند احتمال برگشت به سمت 48هزار و 500تومان و48هزار تومان‌ تقویت می شود.

با این حال عده ای هم با اشاره به تعطیلی بازار های همسایه به واسطه عید قربان باور دارند که بازار ارز تهران جان زیادی برای صعود معنادار ندارد و احتمالا در یک محدوده خاص نوسان را تجربه خواهد کرد . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید