گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلای تهران؛

قیمت دلار زیر ذره بین بازار سکه/پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۸۴۱۱۷
اقتصادنیوز: به نظر می رسد احتیاط سکه‌بازان به این دلیل است که آنها بیشتر در انتظار مشخص شدن روند حرکتی قیمت دلار هستند و حاضر نیستند تا روشن نشدن هوای بازار دلار دست به خریدهای معنادار بزنند.
قیمت دلار زیر ذره بین بازار سکه/پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزازش اقتصادنیوز،قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز دوشنبه تا محدوده ۲۹میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالا رفت اما در واپسین ساعات کار بازار در حدود ۲۹میلیون تومان به فروش رسید.این قیمت در واقع ۲۰۰ هزار تومان پایین تر از عصر یکشنبه بود.

رشد ۱۰۰هزار تومانی قیمت سکه

در معاملات پشت خطی دیشب هم سکه ۱۰۰ هزار تومان بالا رفت و به ۲۹میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید‌.

محدود فعالیتی قیمت سکه

فعالان‌ بازار سکه معتقدند که در چند وقت گذشته سکه امامی بین محدوده ۲۸میلیون تومان تا ۲۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان در حال نوسان بوده است.از یک سو جناح افزایشی بازار توان کافی برای شکست مرز ۳۰ میلیون تومان را نداشته و از‌ سوی دیگر سکه زیر ۲۷ میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان معامله نشده است.

قیمت دلار زیر ذره بین بازار سکه

به نظر می رسد احتیاط سکه‌بازان به این دلیل است که آنها بیشتر در انتظار مشخص شدن روند حرکتی قیمت دلار هستند و حاضر نیستند تا روشن نشدن هوای بازار دلار دست به خریدهای معنادار بزنند.

عده ای از تکنیکالیست‌ها می گفتند تا زمانی که قیمت دلار بالای محدوده مقاومت مهم ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تثبیت ندهد احتمال نوسان قابل ملاحظه سکه امامی دشوار است.

برخی از معامله گران در شرایط فعلی امیدوارند بازار های همسایه  بعد از چند روز  تعطیلی به مناسبت عید قربان با گپ مثبت باز شوند و دلار تهران هم جهش معناداری را ثبت کند تا شاید فلزگران بهای داخلی بتواند به سمت مرز ۳۰میلیون تومان حرکت کند.

در غیر این صورت با از دست رفتن مرز ۲۹ میلیون تومان احتمال برگشت تا ۲۸میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محتمل خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید