رصد بازار خودروهای داخلی

تغییر چراغ خاموش قیمت سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۶۱۲۵۵۵
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز روزی آرام و کم‌ تحرکی را تجربه کردند و با این شرایط بیشترین رشد قیمت در میان محصولات سایپا به 2 میلیون تومان رسید.
تغییر چراغ خاموش قیمت سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان قیمت سایپایی‌ها در بازار به دلیل رکود و نبود مشتری به وجود آمده است، عاملی که موجب شده تا محصولات سایپا تغییر قیمت چراغ خاموش داشته باشند.

براساس ارزیابی بازار امروز می‌توان گفت «شاهینG» امروز افزایش 2 میلیونی داشت و «ساینا دنده‌ای S» هم رشدی یک میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 593 میلیون تومان قیمت خورد و رشد2 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 347 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 346 میلیون قیمت خورد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز بدون تغییر 336 میلیون قیمت‌گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم با کاهش یک میلیونی 343 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر قیمت ساینا هم با رشد یک میلیونی به 337 میلیون رسید.

اقتصاد 6

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید