دستگیری ۴۹۸۶ متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

کدخبر: ۵۱۰۳۳۲
سردار کیومرث عزیزی ظهر یکشنبه دوم مرداد ماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز ، رده‌های تخصصی و اجرایی این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شرق استان طی یک ماه گذشته به مرحله اجرا درآوردند.
دستگیری ۴۹۸۶ متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۴۹۸۶ متهم دستگیر شدند.

سردار کیومرث عزیزی ظهر یکشنبه دوم مرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز ، رده‌های تخصصی و اجرایی این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شرق استان طی یک ماه گذشته به مرحله اجرا درآوردند.

 وی ادامه داد: با اجرای این طرح در نقاط جرم خیز ، ۱۳۱۸ سارق و ۱۸۷ خرده فروش مواد مخدر ، دستگیری ۱۲۱۸ معتادان متجاهر و ۴۳ نفر ارازل و اوباش دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در این رابطه ۱۷۲ دستگاه خودرو، ۸۴ دستگاه موتور سیکلت و ۹۵۷ مورد سایر سرقت ها کشف شده است ؛ همچنین بیش از ۴۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۴۴ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شده است.

سردار عزیزی، رویکرد پلیس را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف شرق استان تهران ، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس ، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از همکاری صمیمانه مردم متدین شرق استان تهران قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک ، به ویژه در زمینه سرقت، توزیع انواع مواد مخدر ، قاچاق کالا و احتکار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید