بررسی مسیر امروز دلار

پیش بینی قیمت دلار 18 اسفند بعد از جلسه شورای حکام

کدخبر: ۵۶۰۱۰۴
اقتصادنیوز: برخی از فعالان دیشب گزارش دادند نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب رشد کرد. این اتفاق می تواند روند ابتدای روز پنج شنبه بازار را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، ممکن است قدرت نمایی موقت افزایشی ها با عرضه سنگین بازارساز مواجه شود و اسکناس آمریکایی مانند روز های گذشته اصلاح شود.
پیش بینی قیمت دلار 18 اسفند بعد از جلسه شورای حکام

به گزارش اقتصادنیوز ،بررسی هسته مرکز ی بازار ارز تهران در چند روز گذشته حکایت از کاهش هیجانات ارزی دارد.یکی از دلایلی که موجب شد دلار آرایش نزولی به خود بگیرد و هیجان خرید دلار فروکش کند؛سفرگروسی به تهران و سیگنال مثبت وی درباره ایران به شورای حکام بود.

از سوی دیگر پایین رفتن قیمت دلار در صرافی های منتخب و مرکز مبادله نشان می دهد که نهاد مرکزی بازار ساز تمایل دارد روند نزولی دلار ادامه پیدا کند. 

قطعنامه علیه ایران صادر نشد/ پیش بینی قیمت دلار امروز 18 اسفند 

نشست شورای حکام آژانس از روز دوشنبه ۶ مارس (۱۵ اسفند) در وین، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی با قرائت بیانیه آغازین رافائل گروسی، مدیرکل آژانس آغاز شد.

شب گذشته خبر آمد نشست شورای حکام بدون صدور قطعنامه به پایان رسید. برخی از تحلیلگران بازار باور دارند عبور از خان ششم ممکن است موجب تقویت قدرت بازیگران کاهشی شود.

البته قابل ذکر است که برخی از فعالان دیشب گزارش دادند نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب رشد کرد. این اتفاق می تواند روند ابتدای روز پنج شنبه بازار را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، ممکن است قدرت نمایی موقت افزایشی ها با عرضه سنگین بازارساز مواجه شود و اسکناس آمریکایی مانند روز های گذشته اصلاح شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید