روز نزولی برای طلا، دلار و بیت کوین

حباب بیت کوین ترکید؟/ قیمت طلا به دیوار خورد

کدخبر: ۴۰۶۸۹۹
برخی کارشناسان معتقدند بیت کوین هنوز یک دارایی بسیار جوان است و سرمایه گذاران همچنان احساسی رفتار می کنند.
 حباب بیت کوین ترکید؟/ قیمت طلا به دیوار خورد

براساس گزارش اقتصادنیوز، در روزی که گذشت طلا بین هزار و ۷۹۰ دلار و هزار و ۷۷۰ دلار نوسان داشت و در آخر با روند کاهشی بازار را به پایان رساند.

معاملات آتی طلا در روز دوشنبه با ضرر روبرو شد و بازار بخشی از حدود 2٪ افزایش هفته گذشته را پس داد.

ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda ، گفت: قیمت طلا به شدت از افت بازدهی خزانه داری بهره مند شده است ، اما به نظر می رسد که این افزایش به دیوار آجری برخورد کرده است. افزایش شمش اخیر ممکن است برای فراتر رفتن از سطح مقاومت اصلی 1800 دلار تلاش کند مگر اینکه بازده خزانه داری با افت هفته گذشته مطابقت داشته باشد. طلای ژوئن 9.60 دلار یا 0.5 درصد افت کرد و در هر اونس 1770.60 دلار قرار گرفت.

طلا

قیمت طلا تلاش کرد تا بالاتر حرکت کند و به بالاترین سطح برسد ، اما در روز نتوانست در حد بالا به پایان برسد. یک افت در دلار نتوانست به صعودی شدن فلز زرد کمک کند. آخرین تعهد گزارش معامله گر نشان می دهد که صندوق های تامینی موقعیت بلند مدت را کاهش داده و به موقعیت کوتاه مدت در آینده و گزینه ها اضافه کرده اند.

 

افت دلار

روز دوشنبه دلار به شدت در برابر رقبای خود سقوط کرد ، زیرا تحلیلگران اعلام کردند که رشد در بازار بورس اوراق بهادار به پایان رسیده است ، و نتوانست «موج دوم» قدرت را حفظ کند.

شاخص دلار آمریکا ، با کاهش 0.50٪ به 91.08 رسید.

 

آینده تاریک برای بیت کوین

در روزی که گذشت بیت کوین نوسانات زیادی را تجربه کرد. بیشترین قیمتی که تجربه کرد، ۵۷ هزار و ۶۰۹ دلار و کمترین قیمت ۵۴ هزار و ۳۴۵ دلار بوده است. بیل گیتس در این زمینه مصاحبه کرد و اعلام کرد همچنان معتقد است وضعیت بیت کوین بدتر خواهد شد و حباب این ارز دیجیتالی از بین خواهد رفت.

در اکوایران ببینید:شتاب طلا برای لمس ۱۸۰۰ دلار

برخی کارشناسان معتقدند بیت کوین هنوز یک دارایی بسیار جوان است ، که همیشه توسط کسانی که آن را معامله می کنند به درستی درک نمی شود. به بیان ساده ، هر فعالیت منفی درک نشده ای می تواند حس عصبی در برخی از معامله گران ایجاد کند.

بیت کوین

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید