گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

گرفتاری دلار در یک خاکریز / پیش بینی قیمت دلار امروز 28 خرداد

کدخبر: ۵۸۰۸۳۳
اقتصادنیوز: تکنیکال‌کاران معتقدند نرخ برای کاهش حمایت 49 هزار را در مسیر دارد و اگر این کانال از دست برود سطح حمایت مهم بعدی 48 هزار و 800 تومان است.
گرفتاری دلار در یک خاکریز / پیش بینی قیمت دلار امروز 28 خرداد

به گزارش اقتصادنیوز ، ،بازار ارز تهران در اولین روز هفته جاری مورد حمایت خریداران دلار قرار گرفت.قیمت دلار دیروز شنبه ۲۷ خرداد ماه در بازار ارز تهران و هرات تغییر کانال داد  و با رشد تقریبا ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومانی وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد.قیمت دلار در تهران عصر امروز با ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان و در هرات به ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان به فروش رسید.

گرفتاری دلار در یک خاکریز 

قیمت دلار این روزها بیشتر در کانال ۴۸ و ۴۹ هزار تومانی نوسان می کند و شرایط برای نوسان گیران فراهم شده تا با خرید در ابتدای کانال ۴۸ هزار تومان و فروش در نزدیکی محدوده ۵۰ هزار تومانی کسب سود کنند ولی در صورتی که دلار بتواند از این محدوده خارج شود محدوده حمایت محدوده ۴۷ هزار و ۷۰۰ در صورت نزول و مقاومت محدوده ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان  در صورت صعود قابل بررسی است.

پیش بینی قیمت دلار امروز 

عملکرد دلار در این نواحی ‌مهم خواهد بود دلار تا کنون گپ به وجود آمده در نمودار را پر کرده است و در حالیکه در برزخ اخبار گرفتار شده برای تصمیم گیری درباره ادامه مسیر نوسان می کند.

روز گذشته قیمت درهم تا سطح 13 هزار و 800 تومان بالا رفت.با افزایش قیمت درهم معامله‌گران مدعی بودند تقاضای حواله در بازار زیاد شده که بعد از معاملات دوشنبه مشخص می‌شود که این گزاره درست است یا اینکه رشد درهم شنبه شانتاژ بوده است. تکنیکال‌کاران معتقدند نرخ برای کاهش حمایت 49 هزار را در مسیر دارد و اگر این کانال از دست برود سطح حمایت مهم بعدی 48 هزار و 800 تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی