گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلای تهران؛

سکه در مرز حساس / پیش بینی قیمت سکه امروز 11 تیر 1402

کدخبر: ۵۸۳۶۱۱
اقتصادنیوز: در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی حاضر بود فلز گران بهای داخلی را زیر مرز حمایتی 28 میلیون و 800 هزار تومان به فروش برساندفعالان بازار سکه معتقدند در شرایط فعلی ماندگاری سکه بالای مرز حمایتی یاد شده مهم است.گروهی از معامله‌گران هم تصور می کنند که سکه در صورت از دست دادن حمایت ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی، به طور موقت از فاز صعودی خارج خواهد شد.
سکه در مرز حساس / پیش بینی قیمت سکه امروز 11 تیر 1402

به گزارش اقتصادنیوز ، طبق اطلاعات سایت اتحادیه طلا و ارز قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز تا کانال 29 میلیون تومان بالا رفت اما از نیمه ظهر به بعد در محدوده 28 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.این قیمت در واقع 400 هزار تومان گران تر از عصر چهارشنبه گذشته بود. 

سکه در مرز حساس/ پیش بینی قیمت سکه امروز 

در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی حاضر بود فلز گران بهای داخلی را زیر مرز حمایتی 28 میلیون و 800 هزار تومان به فروش برساندفعالان بازار سکه معتقدند در شرایط فعلی ماندگاری سکه بالای مرز حمایتی یاد شده مهم است.گروهی از معامله‌گران هم تصور می کنند که سکه در صورت از دست دادن حمایت 28 میلیون و 800 هزار تومانی، به طور موقت از فاز صعودی خارج خواهد شد. 

نرخ دلار دیشب در معاملات پشت خطی در مرز حساس ۴۹هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.دسته ای دیگر باور دارند در صورتی که سکه بازان در روز جاری پیام صعودی از قیمت دلار دریافت کنند احتمال ورود قیمت سکه به کانال ۲۹ میلیون تومان محتمل است.

به نظر می رسد یکی از دلایل نوسان صعودی سکه در واقع کمرنگ شدن اخبار سیاسی مثبت بوده است.به عقیده برخی از تحلیلگران سیاسی واقتصادی اگر بازارهای همسایه بعد از تعطیلات عید قربان صعودی شروع به کار کند احتمال رشد قیمت ها در تهران هم وجود دارد.با این حال در صورتی که اخبار سیاسی مثبت پررنگ شود صعود سکه بازان تا حدودی دشوار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید