گروه‌های حساس چکاپ‌شان را بخاطر کرونا به تاخیر نیاندازند

کدخبر: ۳۶۲۳۰۰
عضو کمیته کشوری کرونا گفت: گروه‌های پرخطر مانند سالمندان و زنان باردار در روزهای کرونایی از انجام چکاپ‌های ضروری خودداری نکنند.
گروه‌های حساس چکاپ‌شان را بخاطر کرونا به تاخیر نیاندازند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود مردانی متخصص بیماری‌های عفونی و عضو کمیته کشوری کرونا، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور میزان مراجعه مردم جهت انجام چکاپ‌های دوره‌ای کاهش پیدا کرده است. 

او ادامه داد: به افراد توصیه می‌‌شود جهت انجام کار‌های غیرضروری به بیمارستان‌ها و مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه نکنند. البته مردم و  به ویژه گروه‌های پر خطر نباید مراجعات ضروری مخصوص بیماری خود به مراکز درمانی را به تاخیر بیندازند.

عضو کمیته کشوری مقابله با کرونا بیان کرد: والدین باید واکسیناسیون فرزندان خود مانند فلج اطفال، سرخک و دیفتری را به خاطر شیوع بیماری کرونا لغو نکرده و با حضور به موقع نسبت به انجام واکسیناسیون کودکان اقدام کنند.

مردانی ادامه داد: توصیه می‌شود مردم از حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل احتمال ابتلا به بیماری کرونا پرهیز کنند، اما گروه‌های پرخطر مانند سالمندان و زنان باردار از انجام چکاپ‌های ضروری و مراقبت‌های لازم خودداری نکنند.

عضو کمیته کشوری مقابله با کرونا یادآوری کرد: مردم نباید هیچ ترسی از بیماری‌های واگیر داشته باشند زیرا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می‌توان از ابتلا به این بیماری‌ها پیشگیری کرد.

گروه‌های پرخطر از انجام چکاپ‌های ضروری خودداری نکنند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید