شو لباس مختلط در عربستان جنجالی شد + فیلم

کدخبر: ۱۹۳۰۵۶
باشگاه خبرنگاران جوان: به تازگی فیلمی از زنان عربستانی در مراسمی مختلط منتشر شده است که آنها را در حال نمایش مد و فشن نشان می دهد.
شو لباس مختلط در عربستان جنجالی شد + فیلم

ویدیویی اخیرا در شبکه های اجتماعی عربی منتشر شد که تعدادی زنان عربستانی را در حال اجرای نمایش مد و فشن در مراسم مختلط که به مناسبت افتتاح یک آکادمی زیبایی در ریاض برگزار شده بود نشان می‌دهد.

این ویدیوی جنجال برانگیز در حالی منتشر شد که برخی از خبرگزاری های عربی  متذکر شدند که در صحت آن تردید دارند، اما تا این لحظه هیچ پایگاه خبری نیز آن را با اطمینان تکذیب نکرده است.  انتشار این فیلم واکنشهای معترضانه ای را به دنبال داشته است.

برخی کاربران متفق القول نظرشان بر این بود که طرز پوشش این زنان بر خلاف سنت اسلامی است.  یک کاربر ناشناس که مدعی بود از نزدیکان مقامات مربوطه است نوشت:برای این نمایش هیچ مجوزی صادر نشده و کمیسیون مربوطه از برگزاری مراسم مذکور بی خبر است و گرنه قطعا جلوی اجرای آن گرفته می شد.

بلومبرگ مدعی است مقامات سعودی در سلسله اقدامات غیر اسلامی خود در نظر دارند شهر مستقل گردشگری برای جذب توریست در شمال غربی عربستان بدون رعایت قوانین اسلامی در آن احداث کنند. بر این اساس صحت خبر این نمایشگاه های مد در عربستان دور از ذهن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید