روسیه، آمریکا را تهدید کرد/ حمله 11 سپتامبر تکرار می‌شود اگر...

کدخبر: ۵۹۷۴۴۷
اقتصادنیوز: معاون شورای امنیت و رئیس جمهوری سابق روسیه درمورد احتمال یک حمله هسته‌ای به سبک ۱۱ سپتامبر به آمریکا هشدار داد.
روسیه، آمریکا را تهدید کرد/ حمله 11 سپتامبر تکرار می‌شود اگر...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیمیتری مدودف متحد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اظهار کرد که آمریکا می‌تواند به زودی هدف حمله‌ای مشابه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، اما با مولفه‌های هسته‌ای قرار گیرد.

به گزارش نشریه نیوزویک، شب گذشته مدودف در نوشتاری تحت عنوان «چند کلمه‌ای درباره شب ۱۱ سپتامبر» در صفحه شخصی خود در پیامرسان تلگرام، آورد: به نظر می‌رسد همه به تکبر و خودشیفتگی نفرت انگیز کشور‌های غربی به ویژه ایالات متحده عادت کرده اند. به اطمینان مطلق آن‌ها به درستی و انحصار خودشان. به تکبر جهانی آن‌ها در مورد هر مساله‌ای.

وی در پایان این پست تلگرامی پیش بینی کرد که آمریکا متحمل یک حمله به سبک ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ (۲۰ شهریور ۱۳۸۰)، اما با یک مولفه بیولوژیکی یا هسته‌ای خواهد شد.

رئیس جمهور سابق روسیه ادامه داد: نمی‌خواهم پیشگویی کنم، اما آمریکا خواهد دید که در زمانی تروریست‌ها حمله دیگری به سبک ۱۱ سپتامبر، اما با یک مولفه هسته‌ای یا بیولوژیکی انجام خواهند داد. یا حتی بدتر؛ یکی از رهبران کشور‌های هسته‌ای کنترل خود را از دست خواهد داد و یک تصمیم احساسی برای استفاده از سلاح کشتار جمعی می‌گیرد. مخصوصا از آنجایی که باشگاه هسته‌ای به صورت مداوم در حال گسترش است و یک بخش مهم از آن محدود به هیچ تعهداتی نیست.

مدودف که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ به عنوان رئیس جمهور و پس از آن تا سال ۲۰۲۰ به عنوان نخست وزیر خدمت می‌کرد، طی یک سال و نیم گذشته تهدید‌هایی از این دست را علیه آمریکا بیان کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی